Fotokonkurranse – Vinn grundig vurdering av blogg.

Categories N Foto

Fotokonkurransen har temaet Sommer. Hvilke følelser får du når du tenker på sommer? Bading og strandliv, eller mygg og brennmaneter? Tolk temaet på din personlige måte, og skriv gjerne en liten tekst om hva du har tenkt med bildet.. Jeg ser en del på originalitet og kreativitet i tillegg til “teknisk bra bilder” når jeg bestemmer hvem som vinner. Du kan delta med maksimalt 3 bilder.

Premien er at jeg vurderer bloggen din og skriver litt om hva jeg liker og hva jeg synes kunne vert bedre. Denne vurderingen blir lagt ut på min blogg (altså; god reklame for deg!)

Hvis du vil delta kan du:

*Lage et innlegg med link til min blogg, og ditt bidrag i, og deretter skrive en kommentar på dette innlegget, slik at jeg vet om det

Eller

*Sende bildet på mail til [email protected]

Det er kjekkest hvis du gjør det første, for da får flere vite om konkurransen 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Fotokonkurranse – Vinn grundig vurdering av blogg.

  1. sv: Tusen takk for koselig kommentar! Fint å høre meningen din 🙂 Håper du får en fin dag videre!
    Kul konkurranse, skulle gjerne vært med, hadde det ikke vært for at fotokonkurranser ikke er noe for meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *