Sying, Tidskapsler og annen morro

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I går var det forening, og jeg kom igang med den nye kjolen jeg skal sy. En rød finkjole som muligens blir den jeg skal ha på meg på julaften… Og da jeg våknet i dag tidlig var jeg så gira at jeg begynte å sy nesten med en gang. Nå er jeg omtrent ferdig med skjørtet,  og har klippet ut det som skal bli overdelen. Sitter litt fast, så jeg tok meg en pause. Jeg har virkelig skjønt at sying er en stor del tenking og valg. Gleder meg masse til å bli ferdig, i hvert fall!

Ellers leser jeg mye, og koser meg mye. I ettermiddag skal jeg og en god gjeng med venner åpne en tidskapsel som vi laget i fjord, samt å skrive et nytt brev som skal åpnes igjen om et år. Veldig morro! Og jeg tror at en del av “spådommene” vi skrev ned for et år siden har skjedd nå.

Jeg nyter virkelig å ha ferie til det fulle, selv om været ikke er helt topp. Så lenge jeg har de gode vennene og kjæresten min her hjemme, så kan finværet komme til Østlandet over helga 🙂

Bildet er av en av de største fiskene i dammen vår 😉

1 kommentar

1 thought on “Sying, Tidskapsler og annen morro

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *