Love Hollidays

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Herlig å være hjemme igjen. Jeg elsker å reise nye steder, men jeg liker jammen godt å være hjemme også! Jeg koser meg med venner og kjæreste, bøker, bading, smårydding og livet forøvrig. Jobbing utsetter jeg hele tiden. (men det snakker vi ikke om)

Har blitt helt hekta på å lese nå når jeg har hatt en del fritid, så jeg har lest halve forsoningen-serien av Karen Kingsbyry, og har startet (en gang til) på hele Harry Potter-serien på engelsk som jeg nettopp fikk i posten. Er snart ferdig med 2. boka (og det sier litt når jeg begynte i går) Lykke 🙂

 
Livet er herlig om sommeren!

Featuring: Monica, Charlotte og Thomas (som tar bildet)

Nå skal jeg nyte livet omtrent som dette i noen dager til her hjemme før jeg skal reise til pappa på østlandet på søndag. Da kan det tenkes at jeg kanskje blogger litt mere også: fint for dere som sitter hjemme med dårlig vær og har så lite å gjøre at min blogg blir interessant..

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *