Tragisk ulykke

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I full gang med å vanne blomstene etter helligdagene, blir jeg plutselig oppmerksom på politibilen rett ovenfor butikken og mennene med gule vester. Først tror jeg det er en fartskontroll. Men etter en liten stund sjekker jeg lokalavisen for sikkerhetsskyld. Da får jeg vite at det har vert en kollisjon mellom en syklist og en bil tidlig på morgenen. Rett etterpå får jeg en telefon fra Aftenbladet som lurer på om jeg, siden jeg er nabo, kan ta et bilde av stedet.

Utrolig trist: 90 år gamle syklisten døde i ambulansen på vei til sykehuset. Heldigvis hadde den 18-år gamle sjåføren ingen skyld i kollisjonen. Det er utrolig hvor nært noe blir når du går å lurer på hvem den 18åringen kan være, og at du vet at du mest sannsynlig kjenner vedkommende… Slik blir det fort på små steder.

Her er bildet som kom på Stavanger Aftenblad sin side og som jeg har tatt:

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *