FasteFerdigFest!

Categories B opplevelser og hverdagsliv

 

 

Søndag var første dag som var ordentlig påske, og det betyr at søndag var jeg ferdig med på faste fra sjokolade. Hadde da fastet i litt over 5 uker. I den anledning måtte det rett og slett feires! Så jeg inviterte en god gjeng med flotte folk over på SJOKOLADEFEST! På bildet over ser du en som tjuvstartet litt på festen (en av de tre helt nye marsvinungene våre)

Siden jeg hadde masse sjokolade til overs etter bursdagen min (gaver jeg fikk, men ikke kunne spise), var det ikke så voldsomt mye jeg trengte å handle inn… I tillegg bakte jeg Brownies og Flytende sjokoladekake, og serverte med is til. Ble i hvert fall ikke for lite sjokolade, og restene var omtrent like store som det folk hadde stappet i seg.  Selv om sjokolade nå har vert hovedingrediensen i kostkoldet mitt siden søndag, er det enda mer igjen… Her får dere se noen av de flotte folkene som kom på sjokoladefest hos meg. God stemning!

 

1 kommentar

1 thought on “FasteFerdigFest!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *