Noe jeg ikke skjønner at jeg klarte meg uten!

Categories S Mat

Kanskje finner du noe du ikke skjønner hvordan du har klart deg uten” Sa Anne Margrethe da vi tok turen inn på markedet i Riga! Det stemte ganske godt, for jeg fant en utrolig artig dings:)

Det er en grønnsakskutter! Hvem hadde trodd at det kunne være så morro å kutte opp grønnsaker? Ikke jeg! Men bare se hva vidunderet får til, helt enkelt! Dette er ikke en avansert maskin eller noe i den duren. Det er en enkel knivaktig greie med håndtak og et bølgete knivblad. Med noen enkle hugg kan man lage flere forskjellige mønstre i grønnsakene:


Morro!

Har du sett noe lignende?
 

 

1 kommentar

1 thought on “Noe jeg ikke skjønner at jeg klarte meg uten!

  1. haha, så kult! Den kan jo virkelig hjelpe på i hverdagen, den, da den gjør grønnsaker mye artigere å både tilberede og å spise. slettes ikke dumt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *