Busstrøbbel

Categories G Reise og ferie

Nå som vinteren er her er det ikke til å unngå å oppleve masse forsinkelser med bussen.

Vi bytter buss i Åna Sira, og nettopp her en dag kjørte den bussen som vi skulle inn i, ut i grøfta rett før den kom til Åna.

Andre dager er det ikke værre enn at vi må vente på en trailer som står på tvers i veien, eller rygge masse fordi vi ikke kommer opp en bakke.

Nå er det nok mange av dere som ikke kjenner veien mellom Sokndal og Flekkefjord, men hvis du gjør det, så vet du hva jeg snakker om. Hvis du ikke kjenner veien… well, let me try and explain:

Vel. Du ser den veien med traileren på tvers og trekkbilen? Også kan du forestille deg den veien jeg står på når jeg tar bildet. Rett bak meg blir disse veiene til den samme i en ganske seriøs U-sving. Så kan du bare forestille deg en sånn vei ca 45 minutter (1t++ med buss) opp og ned i fjell og daler.

Sånn er min hverdag:)

Er det noen andre som har litt problemer med bussen noen ganger?

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *