En god følelse?

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Før dette innlegget vil jeg bare legge ved en link! Ta turen innom her!


Noen ganger er jeg veldig flink. Jeg jogger et par ganger i uken, og alt er topp! 

Dette varer vanligvis omtrent 3 uker. Jeg blir skikkelig gira, og tenker at "detta fikse eg!" Så plutselig glemmer jeg hele greia, og etter 3 måneder kommer jeg på at jeg ikke har jogget noe mer… I gymtimen i dag havnet jeg under Caroline sine svette vinger (neida, jeg bare tuller), og hun tok meg med på den tøffeste, og antagelig eneste joggeturen på omtrent 3 måneder.

Jeg merker på kroppen at den har hatt "fri" en stund…

Jeg synes det er flaut, men samtidig har jeg et behov for å klage. Så for å ikke klage hull i hodet på noen, skriver jeg det her. Her Trenger ingen å lese!

-Intens slapphet i hele kroppen(spesielt armer og ben)

-Blodsmak i munnen.

-Flimring for øynene

-Hode som duker inmari, siden hjertet har klatret seg oppover halsen, og er på en dunkende ferie i hjernen!

-En visshet om at hvis jeg stopper for lenge, eller setter meg ned, så kommer jeg til å Besvime så fort jeg rører på meg igjen. 

-En begynnende hoste

-Vondt i magen(enten pga for lite mat, eller fordi jeg må på do)

 

 

og aller sist

-En god følelse av at jeg gjør noe som er bra for meg, og jeg ikke kommer til å angre på.


Hvis du ikke har gjort noe fornuftig i dag, så ta turen innom bloggen til Elise.

og hvis du har gjort noe nyttig, så ta turen innom alikevel:)

 

2 kommentarer

2 thoughts on “En god følelse?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *