Kattepustegninger

Categories A Hobby
Har hatt en oppgave med tegning på skolen, og her er noen av resultatene. Ble ikke kjempefornøyd med denne første, men grei nok.

Denne synes jeg var ganske søt:D

Liker mye bedre å tegne kattene med litt pels; det er ikke like nøye!:)

Denne katten ble jeg ikke fornøyd med i det hele tatt…

Dette var katten jeg ble mest fornøyd med av de jeg tegnte!

Etterpå kopierte vi tegningene, og tok på farge. vi brukte tusj, akvarell, pastellkritt, og blandet samtlige med vann for å få forskjellige effekter…

Søte lille:)

Hva synes du?

3 kommentarer

3 thoughts on “Kattepustegninger

  1. helt utrolig nydelig! Så flink du er! :))
    sv: hehe, ja skikkelig merkelige. Hadde ikke hørt om dem jeg heller. Så er litt spennende! De kan leve et år tror jeg, og hvis man skal ha dem med seg er det bare å ta dem på en flaske ^^ hehe

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *