Winter Wonderland

Categories E Natur og Turer

Jeg ser jo at jeg ikke er særlig oppfinnsom når det kommer til overskrifter, men jeg håper dere tilgir det. Og nettopp denne dagen (som er noen uker siden) var det virkelig et vidunderlig vinterland ute!

Vi gikk en liten tur med bæreselen – som ikke har blitt så mye brukt de siste månedene.

Vi gikk inn til Kryptevik – et lite vann ca 15 minutter fra huset mitt.

Der var det tjukk is og fullt av skøyteløpere! Vi var i motsatt ende, og hadde isen for oss selv (noe hunden satte pris på, så hun slapp å være i bånd).

Det var dødelig glatt, og vi falt mange ganger. Miriam kunne allerede ordet “datt,” men lærte seg også kjapt ordet snø “nø” og kombinasjonen “nø ball.”  

 

Hele veien hjem tøyset vi med at hun “ikke måtte fortelle pappa at mamma datt” og det lo vi veldig av, for det skulle hun. Det er altså så mye glede og stas med å være mamma! Hver lille nye ting hun lærer er en stor glede ^^

 

Selv om det er helt ute av fokus, er det noe med dette bilder som sjarmerer meg veldig 🙂

På vei hjem beundret vi barnehagens dekorasjon av broen, endene (som alltid) og den vakre himmelen med et hint av rosa (ok, det var mest meg, da)

Takk for turen 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *