Vi visste ikke at det var siste dagen…

Categories D Familie

Fredag var vi sett opp til time på Flekkefjord sykehus, i anledning at jeg var syv dager på overtid. Det var fremdeles ingen tegn til at fødsel var i gang. Men vi pakket selvsagt med fødebagen, bare i tilfelle. Undersøkelsen var ganske lik de andre jeg har hatt i graviditeten, men de sjekket også åpningen, og til slutt en ultralyd. Alt virket greit, til vi kom til ultralyden, og legen kunne ikke finne noe fostervann. Jeg ble ganske satt ut da han sa at jeg skulle settes i gang med det samme.

 

Uansett var jeg glad for at vi samme dag hadde tatt noen bilder av meg og magen – det ble de siste for denne gang 🙂 Her var jeg altså 7 dager på overtid, dagen før jenta vår endelig kom 🙂

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *