Ut i friluft

Categories E Natur og Turer

Jeg har følt meg veldig gravid de siste dagene. Og aldrisålite syk. Og det kommer dessverre i veien for mine store planer om å være ute og nyte naturen. Men noen dager spiller både formen og været på lag, og da gjelder det bare å kaste seg rundt, og komme seg ut før sofaen får taket på meg 🙂

Det er ikke en gang så mye tid som skal til. Man får sett mye på en halvtime, for eksempel. Verden begynner å bli mer fargerik nå. Og absolutt mer innbydende 🙂 

Bare se på denne nydelige biten med skog! Noe så sjarmerende!?

Så jeg vil vel bare anbefale alle å trosse dørstokkmila, og komme seg ut litt. Et tips, hvis du synes det er vanskelig, er å i hvert fall gå rett utenfor. Om det så bare er en liten runde i hagen. Jeg har ofte satt meg sånne bittesmå mål, og så oppdaget når jeg er i hagen, at jeg klarer å gå litt lengre allikevel!  For meg er det en liten motivasjon å ta med seg kamera ut for å lete etter motiver 🙂 

Og så lenge Ninja blir med på tur, har jeg alltid et motiv som stiller villig opp! 

Håper du har en nydelig helg, at du er litt friskere i formen enn meg, og at du blir inspirert til å ta deg en liten tur ut i løpet av dagen 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Ut i friluft

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *