Under

Categories H bok

Under (Søsteranarkistane, #1)

Boktittel: Under

Forfatter: Sturla Bang og Hilde K. Kvalvaag

Innhold:  Ela har vokst opp på barnehjem, og jobber nå som slave for ledelsen. Verden er mørk og dyster i denne fremtidsromanen for ungdom. Og Ela begynner å lure på hva de egentlig driver med: har hun blitt løyet for hele livet?

Min mening: Jeg synes lenge boka var vanskelig å henge med i, men det hjalp litt da jeg fant ordforklaringene helt bak i boka. Mot slutten begynte jeg endelig å bli litt engasjert, men er ikke helt sikker på om jeg skal fortsette å lese resten av serien. Jeg har jo et mål om å lese mer nynorsk…

Karakter: 3. En grei spenningsdystopi om hvordan verden er etter “den tredje utryddinga.”

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *