Ulykkesfuglen

Categories H bok

“Jeg skjønner ikke at Patrik orker å ha denne jobben, sa Dan og nappet til seg en bolle. Jeg ville aldri ha klart det. Å lære fjortenåringer gramatikk er dramatisk nok i mine øyne.”

 

"Ulykkesfuglen" av Camilla Läckberg

Boktittel: Ulykkesfuglen

 

Forfatter: Camilla Läckberg

 

Innhold: Den lille svenske landsbyen blir inntatt av en gjeng rølpete tenåringer og et TV-team på samme tid som et mistenkelig dødsfall, og snart et grufullt drap, skjer. Hva henger sammen med hva, og hva kan ha skjedd?

 

Min mening: Jeg har likt alle Läckbergs bøker til nå, men denne var en av de beste, tror jeg. Realistiske og artige personligheter med stor variasjon, dessuten spenning, humor; litt av alt!

BildeKilde

Terningkast: 6. Jeg likte boka veldig godt. Sjekk den ut hvis du har den minste interesse for krim!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *