Juleverksted med godjentene :)

Categories A Hobby, B opplevelser og hverdagsliv

 

 

De siste årene har jeg invitert noen venninner på juleverksted. I år var jeg så sent ute at de inviterte seg selv! Det blir raskt et kreativt kaos , og det synes jeg er helt på sin plass 🙂

 

Vi startet med å lage juledekorasjoner til bordene. Og siden vi ikke hadde så mye stæsj, plukket vi litt av hvert i hagen ^^

 

Etterhvert gikk vi over til nisselaging. Vi brukte tomme syltetøyglass inni, kledde rullen med stoff, klippet til en nese av gamle strømpebukser, og sydde en lue før vi limte alt på sammen med skjegget. Enkelt, men de ble ganske fine, synes jeg…

 

Og for å virkelig få inn all mulig julestemning i huset, bakte jeg og Thomas kakemenn! Jeg elsker de bittebittesmå formene – da får vi så mange kaker, og de er så søte!

Hva gjør du for å få julestemning? 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *