Twilight

Categories H bok

“But you see, just because we’ve been… dealt a certain hand… it doesn’t mean that we can’t choose to rise above – to conquer the boundaries of a destiny that none of us wanted.

"Twilight" av Stephenie Meyer

Boktittel: Twilight

Forfatter: Stephenie Meyer

Innhold: Bella flytter motvillig til faren sin, som bor i den nitriste småbyen Forks. Hun har ingen anelse om hvor interessante de neste månedene kommer til å bli. En romantisk fantacy-bok av de sjeldne.

Min mening: Dette er nok tredje gangen jeg leser Twilight. Første gangen var ikke filmene påbegynt en gang, men jeg husker at jeg likte den første boka veldig godt. Nå er bildene jeg ser farget av filmene, men jeg kan ikke annet enn å slå et slag for at bøkene er MYE BEDRE. Liker den like godt nå som første gangen jeg leste den, og kommer til å lese resten av serien også  i nærmeste fremtid(selv om jeg gruer meg litt til nr 2)  🙂

BildeKilde

Terningkast: 6. Hvis du enda ikke har gitt boka en sjanse, synes jeg du skal gjøre det 🙂

Finn flere bokanmeldelser HER.

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *