Jeg har gått så mange turer som jeg ikke har delt noen bilder fra på bloggen. Så dette blir et lite oppsummeringsinnlegg. Bildet ovenfor er fra Knudknuten, en flott topptur i nærområdet med Bente.

Nedenfor var jeg og Miriam på tur med Yvonne inn til Lindland kraftverk. Miriam synes det er stor stas å få gå litt av veien selv, nå.

Vi har vært på flere trilleturer med Andrea og vesle Even.

Og jeg har gått noen alene med kun Ninja, selv om Miriam også oftest er med.

 

Det er ingen hemmelighet at jeg elsker å gå på tur, men jeg merker at det blir tyngre å få til toppturer nå når jeg ikke lenger har sommerferie og knallvær hele tiden.. Blir en del turer på bare asfalt. Men sånn er det vel bare. Og så får jeg nyte de gangene jeg får det til allikevel 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *