There is more

Categories H bok

“When the world says you can’t, God says you can”

There Is More: When the World Says You Can't, God Says You Can

Boktittel: There is more

Forfatter: Brian Houston

Innhold: Bibelen sier at det er mer i vente for oss. Så ofte lever vi som om alt det beste ligger bak oss, men Houston peker på at Gud har større ting i vente for deg.

Min mening: Jeg vet ikke helt hva det er med bøkene til Houston. Jeg er enig i alt han skriver, og jeg synes alt er bra. Men når jeg er ferdig, føler jeg allikevel at boka handlet om alt og ingenting, og at jeg ikke sitter igjen med noe spesifikt. Skjønner ikke helt hva det er, men…

Karakter: 4. Selv om den ikke traff meg helt, tror jeg at mange kan få glede av denne boka.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *