Luesøm

Categories A Hobby

Nå har denne bloggen blitt litt oversvømt av bokanbefalinger, og jeg har flere på lager. Men nå har jeg endelig somlet meg til å legge inn bilder igjen, så da blir det forhåpentligvis litt mer variasjon her; spennende syprosjekter og vakre høstutsikter er noe av det du kan se frem til 😉

Da høsten kom i full anmarsj, oppdaget jeg at Miriam hadde vokst i fra de fleste av luene fra i vår. Så da slengte jeg meg til symaskinen, og laget noen nye av stoffrester fra diverse prosjekter. Glitterluen nedenfor var det akkurat nok til etter en genser-kjole.

Havfrue-luen har M brukt mye i barnehagen. Også den ble sydd av rester – jeg fikk brukt opp siste bitene av det rosa stoffet inni 🙂

 

I samme slengen fikk jeg en bestilling på en helt svart lue. Disse er raske å sy, og sitter veldig godt på 🙂 Mønsteret er jubalubalue fra Jubel og Baluba.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *