The Max Lucado Christmas Collection

Categories H bok

 

The Max Lucado Christmas Collection: An Angel's Story/The Christmas Candle/The Christmas ChildBoktittel: The Max Lucado Christmas Collection

 

Forfatter: Max Lucado

 

Innhold: Fra en av mine favorittforfattere fikk jeg lese tre flotte julefortellinger. An angel’s story handler om julens budskap fra engelen Gabriels synsvinkel, The christmas candle tar opp balansen mellom tro og overtro, og  The christmas child er en rørende historie om tilgivelse og gjenopprettelse.

 

Min mening: An angel’s story var ikke helt min stil, men begge de to andre var nydelige, koselige fortellinger! Jeg hørte dem på lydbok.

BildeKilde

Terningkast: 5. God julestemning! Og gøy med noen helt nye julefortellinger!

 

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *