The 8th habit

Categories H bok

“From effectiveness to greatness”

The 8th Habit: From Effectiveness to Greatness

Boktittel: The 8th habit

Forfatter: Dtephen R. Covey

Innhold: Dette er oppfølgeren til bestselgeren “the seven habits of highly effective people.” Den beskriver i detalj hvordan man kan finne “sin stemme” eller lidenskap i livet, og hjelpe andre med å finne sin stemme.

Min mening: Jeg ble litt skuffet over boka. Kanskje hadde den vært bedre i papirformat (jeg hørte lydbok). Selv om den er praktisk rettet, handler den om veldig mye som liksom skal være bare èn av vanene, og jeg kjenner at det er mye jeg ikke får med meg, Men allikevel: mye positivt, og bedre enn mange andre selv-utviklingsbøker.

Karakter: 4. Jeg ville heller brukt tiden til å lese the seven habits om igjen…

BildeKilde

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *