Flere småprosjekter

Categories A Hobby

Ofte er det noen småprosjekter som samler seg litt opp. Når jeg nesten bruker opp et stoff, klipper jeg ofte også ut noen små resteprosjekter, når det er nok. Til for eksempel en smikke, en hårstrikk, eller en babybukse. Og så er det ikke alltid like gøy å sy disse småtingene. Men nå hadde jeg nylig en oppsamling av dette, og et par andre ting…

  1. Jeg sydde noen munnbind. Har fått et par bestillinger i det siste, og det er kjekt å tjene inn litegranne av det jeg bruker på hobbyen min ;P
  2.  Jeg sydde t-skjorte til Miriam, og trykket vinyltrykk på. Liker såå godt dette trykket. Og valgte hvitt stoff, så motivet skulle komme mest mulig frem. Hun har brukt t-skjorta mange ganger allerede, og liker den godt selv også.
  3. Denne trusa har ligget halvsydd lenge! Den manglet bare blonden på kantene. 
  4. Og så var det scrunchies. Litt putlete å sy, men veldig nyttig å ha i ulike farger! Begge disse matcher dessuten antrekk jeg har. De jeg ikke bruker selv, pleier jeg å selge på messe. Enda har jeg litt som ligger ferdigklippet. Men det får jeg ta etterhvert. Nå er det så mange større prosjekter som frister!
0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *