Syr barneklær

Categories A Hobby

Jeg fikk en bestilling på en balaklava-lue, og disse har jeg sydd så mange ganger nå at det går veldig fort 🙂

 

I tillegg hadde jeg merket at Miriam hadde litt få gensere i str 92, og med denne kulden var det godt å få laget noen ekstra. Mønsteret er fra Jubel og Baluba 🙂 Den første sydde jeg i fleece, og utvidet halsen litt for å få den bred nok til hodet.

Jumper nummer to er sydd i et deilig mykt jerseystoff med rosa og hvite striper.

I mellomtiden fikk jeg også til et lite strikkeprosjekt… Jeg liker så godt denne lua (gull-lue fra Klompelompe) som vi brukte masse da Miriam var liten. 

Etter alle barneklærne, er jeg veldig klar for å sy litt til meg selv igjen, så det kommer nok etterhvert 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *