Bloggen har glidd litt vekk de siste månedene; for første gang siden jeg startet den opp i 2009 har jeg ikke blogget jevnlig. Merkelig nok holder lesertallet seg jevnt, selv om jeg ikke skriver noe. På en måte virker det som om verden er ferdig med blogg, men jeg føler meg ikke helt ferdig, jeg. Jeg er nok veldig treig; den siste inn på instagram, og den siste som forlater blogg.no 😛

Men jeg er liksom litt glad i bloggen min. Her ligger tanker fra mange år tilbake, bilder og minner… Så jeg har ikke egentlig tenkt til å gi meg med bloggingen. Men jeg gidder ikke presse meg til å skrive heller. Så innleggene vil kanskje komme litt sjeldnere. Kanskje vil de til og med være litt mer gjennomtenkte (men det er det ingen garanti for).

Jeg er glad for alle som leser, og de få som kommenterer. Ønsker dere en nydelig dag.

PS: Fasten begynner faktisk i dag. Skal du være med å faste fra noe? (kjøtt? Sosiale medier?) Jeg vurderer 40 dager uten snop, men er usikker på om jeg kan klare det…

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *