Syprosjekt

Categories A Hobby

Det passer kanskje fint at jeg ligger en måned etter med bloggingen, for jeg har sydd veldig lite nå i det siste (men har enda noen ting jeg ikke har lagt ut). Denne lommeboka sydde jeg etter gratismønsteret “ferda lommebok” fra Ida Victoria. Et enkelt mønster til en søt liten sak. Den blir nok ikke brukt av meg, men Miriam ville ha den med en gang, og har brukt den jevnlig 🙂 

Mange fine lommer. Men for meg ble den litt liten, og litt “slapp i fisken”

 

Fikk også byttet glidelås i en jakke jeg sydde til Miriam for en stund siden. Den hadde hjemmelaget glidelås som var litt skjør… Så ble veldig fint med en kjøpt delbar glidelås! Har lært nå at metervare glidelås fungerer best når de ikke trenger å være delbare.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *