Her samler jeg litt turbilder fra begynnelsen av mars. Først ut er en soloppgang i tåka da jeg var på kjøretur med Thomas. Vi var på shopping og date i vinterferien, og hadde fikset barnevakt så vi ikke måtte skynde oss hjem til barnehagen stengte. Godt med sånne avbrekk i hverdagen 🙂

Jeg har vært på flere turer med Caroline. Men har slitt mye med hosteanfall etter corona, og på denne turen måtte vi rett og slett snu alt for tidlig, fordi jeg ikke klarte mer. Jeg hostet tre ganger for hvert skritt jeg tok (nesten så ille!). 

Miriam har blitt skikkelig glad i sparkesykkelen sin! Hun suser av sted nå!

Jeg og Anders har vært på topptur til Åmotfjellet.

Der bygger de ny dagsturhytte. Et kjempefint sted å gå på tur! Målet mitt for april er å gå denne turen med Miriam 🙂 Men vi har aldri gått en såpass tur med henne (etter hun ble for tung til å ha i bæreselen)

Utsikt over Haua 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *