Sying av reste- og gjenbruksstoffer

Categories A Hobby

Her for en stund siden, fikk jeg en bestilling på fem bærenett i gjenbruksstoffer. Så disse er sydd av gardiner og duker som jeg har arvet og fått ulike steder. Kjekt å få brukt noe av det store stofflageret jeg har til bestillinger! Og så kommer disse tekstilene til nytte igjen! 🙂 

Småbiter har jeg også brukt mye av i det siste, til å lage disse søte minimappene. Har gjort et innrykk i glidelåslageret mitt også (kanskje jeg må kjøpe flere??)

Har også fått Thomas til å lage noen vinyltrykk med skriften “småting” eller “dilldall”. Selv bruker jeg disse i strikkeveska mi til en liten saks, tråd og nåler. Men de kan også brukes til nøkler, øreplugger eller annet smått som skal finnes raskt i veska 🙂 Selger dem for 50kr. Har tenkt til å legge dem ut i nettbutikken etterhvert, men det føles aldri som jeg har tid til å dille med det… Kanskje når vi reiser på ferie 😛 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *