Sydd veske og scruncies

Categories A Hobby

Scrunchies er sånt som jeg klipper opp når jeg har passende rester, og så når jeg har lyst på noen enkle småprosjekter innimellom, syr jeg en gjeng med disse. Bruker dem stadig selv, siden de er så greie å ha på armen i tillegg til i håret. Og dessuten bonus når de matcher antrekkene 🙂

Denne veska og mer finner du i min nettbutikk: MIM epla.

Koste meg veldig med å sy denne! Det er mye arbeid, men SÅ gøy å se det ferdige resultatet. Har egentlig lyst til å beholde den selv, men det er jo grenser for hvor mange vesker man kan ha bruk for… Så denne er til salg, og blir med meg på julemesse i slutten av november.

Her kommer litt flere bilder av detaljene 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *