Hageglimt Juni-Juli

Categories C Hus, hjem og hage

På verandaen hadde jeg i år en salig mix av pynt og spiselige vekster.

Sinnia i alle farger prydet bed, kasser og krukker!

Rosene blomstret rikt i flere omganger!

Litt mindre rips enn andre år, men god avling allikevel 🙂

Bedet ved brønnen var nytt i år.

Rosen Summersong er min absolutte favoritt akkurat nå <3

Solhatt er en plante jeg ikke har hatt før, men som jeg definitivt skal ha igjen!

Lavendel fra egne frø. Ble positivt overrasket da de blomstret første året! 🙂

Drivhuset i månedsskiftet

Enda en flott Solhatt

Thomas laget nytt bed på fremsiden hvor jeg har plantet nesten bare selvsådd – og mye som kan overvintre 🙂

Brønnen som ble ferdig i år <3

 

Inni drivhuset

Klokkeranken nesten klar til å blomstre i slutten av juli, rett før vi reiste på ferie. Enda en ny blomst som jeg definitivt skal ha neste år også!

Gleder meg til neste sesong allerede!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *