SportsBH nummer 2

Categories A Hobby

Endelig var internett tilbake! Nå har jeg en drøss med syprosjekter, turbilder og koselige minner å dele med dere. Gjør deg klar, for her kommer det til å skje ting de neste dagene. (Men jeg skal prøve å begrense meg til ett innlegg om dagen)…

Dette var mitt andre forsøk på å sy sportsBH. Mønsteret til denne (power sports bra) er en drøm å følge, og er laget av greenstyle. Denne gangen valgte jeg bryterrygg med lomme. Jeg var ikke like fornøyd med passformen på denne som på den med stroppe-rygg (se her). Denne har liksom litt for korte stropper, så det må jeg huske til en eventuell neste gang. Men jeg har brukt den mye på trening, og jeg liker den bedre enn de jeg hadde fra før, fra pierre robert.

Veldig gøy å kunne sy treningstøyet selv 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *