En liten oppdatering

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg kan ikke huske når jeg hadde en så lang bloggpause sist! Og det på tross av alle innleggene jeg har planer om og bilder til… Grunnen er rett og slett for dårlig internett, og at jeg ikke får lastet opp bilder. Men nå mener telenor at det skal ordnes i løpet av uka, så vi får se… Men jeg prøver meg på en liten oppdatering:

    • Jeg er i gang med siste ferieuke. Det ser ut som om vi er utrolig heldige med været, og det er meldt strålende sol hele uka. I den forbindelse er det vanskelig å prioritere tiden riktig. Man vil både nyte ferien og fritiden, og samtidig utnytte mest mulig av de siste feriedagene.
    • Jeg prøver å få gått tur hver dag, gjerne 10 000 skritt. Selv om det nesten er i varmeste laget, er jeg glad for å få både litt trim og være i naturen. Dessuten er det fint for hunden og babyen å komme seg ut.
    • Jeg har sydd mye i det siste! Jeg koser meg virkelig med det! Både små og store prosjekter, og en del bestillinger. Har to kjolebestillinger jeg skal sy i nærmeste fremtid, i tillegg til en ryggsekk, og en del munnbind-bestillinger. Vurderer også sterkt å kjøpe meg et strikkeprosjekt nå som vi går høsten i møte.
    • Jeg har faktisk klart å holde nokså godt på treningsrutinene, også i ferien. Selv om det noen uker kun har blitt en gang. Kostholdet har vært helt ute og kjøre, så jeg håper på å få orden på det igjen nå.
    • Det jeg savner mest er å tilbringe mer tid med venner. Men det ser ut til å være vanskelig å få tid til. Mange har mye å gjøre i ferien. Og jeg blir nok fort lei av å spørre stadig.

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *