Sommeren er en travel og fredfull, varm og kald, gøy og kjedelig tid. Fullt av motsetninger. Men vi har mye moro, i hvert fall! 

Jeg har fått meg en ny favoritt-is; sjokokirsj! Det jeg liker aller best med den, er at ingen andre i huset liker den, så jeg får ha den i fred i fryseren 🙂

Jeg er litt forelska i denne rosa blåregnen! Såå nydelig!

Klematisen står i blomst

Vi hadde avslutning med bibelgruppa…

Og LIFE-gruppa…. (som egentliog er litt samme greie, men med to ulike navn)

Bloggen blir ikke prioritert om dagene; jeg bruker nok mer jevnlig Instagram, siden det er mer tilgjengelig. Men får meg liksom ikke helt til å gi opp bloggen heller…

Ha en fin dag, i hvert fall!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *