Sommeren med August

Categories H bok

“En sommer forandrer livet deres for alltid.

 

"Sommeren med August" av Catherine Ryan Hyde

Boktittel: Sommeren med August

 

Forfatter: Catherine Ryan Hyde

 

Innhold: August er enda i sorg etter å ha mistet sønnen sin da han skal på sommerferie og får motorstopp. En episode som setter i gang en serie av hendelser som fører til at Augusts liv blir helt annerledes. En historie om relasjoner, menneskelige svakheter, og kjærlighet – på en nydelig måte.

Min mening: Jeg har likt alle bøkene til Cathrine Ryan Hyde som jeg har lest, og denne er ikke noe unntak. Den er hjertevarm, og skiller seg litt ut fra mengden.

BildeKilde

Terningkast: 4. Koselig bok, som jeg har lyttet til på lydbok. Jeg anbefaler også “Dagen som endret alt” av samme forfatter.

 

Finn flere bøker jeg anbefaler HER.

PS: Hvis du også elsker å lese, kan du gjerne følge meg på Bokelskere, eller på Goodreads.

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *