New Moon

Categories H bok

“Before you, Bella, my life was like a moonless night. Very dark, but there were stars – points of light and reason… And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire; there was brilliancy, there was beauty. When you were gone, when the meteor had fallen over the horizon, everything went black. Nothing had changed, but my eyes were blinded by the light. I couldn’t see the stars anymore. And there was no more reason for anything.

 

"New moon" av Stephenie Meyer

Boktittel: New Moon

 

Forfatter: Stephenie Meyer

 

Innhold: Andre boka i twilight-serien sparkes igang idet Bella skal feire bursdagen sin. Men når man har en udødelig vampyrkjæreste, blir bursdager fort litt annerledes enn gjennomsnittet.

Min mening: Jeg er i gang med å lese twilight-serien om igjen. Jeg nøyt den første boka, men som jeg husket er new moon litt treigere. Bella er bare så deppa gjennom hele greia! Men må allikevel innrømme at jeg slukte boka, og levde meg godt inn. Og selv om vi kan skylde det på gravidhormonene, skal det nevnes at det kom noen tårer i løpet av boka 🙂

BildeKilde

Terningkast: 4. Lettlest virkelighetsflukt. Men den boka jeg liker minst i serien. Hvis du liker godt twilight-serien, kan du jo prøve deg på den mindre kjente “The host,” som er skrevet av samme forfatter.

 

PS: Hvis du også elsker å lese, kan du gjerne følge meg på Bokelskere, eller på Goodreads.

 

Vet det blir mye bokanbefalinger på bloggen for tida. Men håper noen synes det er nyttig/interessant/greit. Jeg har lest vanvittig mye i år; rekordmye, faktisk. Og det kan se ut til at den trenden vil fortsette en stund til 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *