Søm til barn

Categories A Hobby

Skal vi seee… Her fikk jeg til flere nye barneklær i et lite syrush! Denne toppen er “shirtǹ skirt” fra Heilt Spesiell. Med et søtt vinyltrykk ble den en av Miriams favoritter med en gang!

Dette skjørtet(eller kjolen?) er fra samme bok (sy barnas favorittklær), og jeg tror det blir utrolig fint på! Men det er enda litt for stort for Miriam.

Fikk også bestilling på hele fire Jubalubaluer til barn. Vi har brukt sånne utrolig mye selv 🙂 Veldig kjekt å få litt bestillinger! 

Skjørtet til dukken er nytt, sydd av en merkelig rest (med isydd strikk) som jeg fant i sysakene jeg fikk fra bestemor. Kjekt at det kan bli brukt! (selv om det ikke passet så godt til toppen akkurat nå…)

Det er så gøy å sy! Jeg er alltid full av planer – men har bare ikke nok tid til å gjennomføre alt! De siste dagene har jeg klippet klar noen prosjekter, så gleder meg til jeg får litt sytid igjen. Nå har jeg levert skriftlig eksamen, men mangler enda muntlig. Etter det ser jeg for meg at jeg vil få allverdens tid til å sy 😛

Wish me luck 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *