Snart påske, og stemningen er på topp!

Categories C Hus, hjem og hage

 

Jeg kan ikke skryte på meg at jeg har funnet fram påskepynten enda. Men det har allikevel kommet litt vårlige innslag i heimen. Som for eksempel frøene som spirer i eggeskall. Jeg brukte klinkeegg til å lage eggerøre, og deretter skallene til å plante chia-frø i.

En annen gul forekomst i huset, har vært disse hjemmelagede godteriene. De er laget av ingefær, geleatin, sitron og honning, samt litt gul konditorfarge. Ble et nokså smakfullt “forkjølelses-snop”. 

 

 

Og til sist, de nydelige gule forsythia i hagen som endelig har begynt å blomstre. Jeg fikk litt forsmak da jeg tok dem inn flere uker før de blomstret, men nå er det også full blomst i hagen. Det er så deilig å være omgitt av blomster, og denne helga/uka har været vært på sitt aller vakreste! Hver dag kan bare nytes, altså!

 

Nå er jeg ganske klar for påskeferie 🙂 Den skal virkelig nytes!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *