Bevegelser i magen

Categories D Familie

Gjennom hele graviditeten, har kanskje det aller gøyeste (og mest facinerende) vært når bevegelsene i magen dukket opp. Lillebaby var litt sein til å begynne å sparke hardt nok til at jeg kjente det, så jeg ventet veldig på bevegelsene de siste ukene før de kom.

Noen spør om det er vondt, og det er det ikke. Det er mer som at det kiler i magen. Jeg synes det er en veldig god følelse, for da vet jeg at alt er godt med Lillebaby. Det eneste jeg vet om henne, er jo basert på disse bevegelsene (mer eller mindre). Og de gir meg inntrykk av en  nokså rolig og forsiktig jente. Jeg er utrolig spent på å finne ut om dette stemmer.

Nå er jeg forresten 35 uker på vei. Det er bare litt over en måned igjen til jeg får møte henne nå!

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *