Siden sist har jeg fått korona. Jeg var sånn passe dårlig, men ikke noe grusomt. Tilbake på jobb etter fem dager. Men så….

har jeg fått ettervirkninger, og sliter enda med hoste og tung pust.

Jeg har også hatt bursdag; og feiret 30-årsdag med både venner og familie, og masse deilig kake!

I den anledning fikk jeg også følt på hvordan det er å være sosial igjen! Det var så herlig å samles en gjeng og prate og kose oss en fredagskveld. Det har jeg omtrent ikke gjort på to år…

Siden jeg fikk så mange penger til bursdagen, har jeg bestemt meg for å kjøpe kamera, og det gleder jeg meg skikkelig til! Jeg tar altfor lite bilder for tiden, siden det gamle ikke virker ordentlig.

Best pris på Canon EOS M50 Mark II - Se priser før kjøp i Prisguiden

I tillegg har jeg fullført målet for januar; som var å tegne 31 tegninger (en for hver dag, i utgangspunktet). Jeg hadde gitt meg selv en mulighet for utvidet frist til februar, og den benyttet jeg meg av 😛 Men veldig fornøyd med at jeg fullførte, selv om langt i fra alt ble “fine tegninger”.

Derimot har jeg ikke fullført målet for februar, som var å begynne å trene igjen. Jeg har prøvd to ganger, og begge gangene ble jeg syk 😛 Så nå viderefører jeg det målet til mars, i tillegg til at jeg har lyst til å male med akvarell minst en, helst 4 ganger ila måneden. Jeg skal også bli bedre å gå tur.

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *