Serier i jula

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I jula ble det litt mer tv-tid enn til vanlig. Jeg koste meg med flere serier, så tenkte å komme med et par anbefalinger. Og kanskje har du en tilbake til meg 🙂

  1. Atypical. Dette var den serien jeg likte definitivt best. Den handler om en autist og familien hans. Hjertevarm og fin serie!
  2. The queens gambit. Jeg gav denne serien en sjanse etter en anbefaling, og selv om det høres kjempe-kjedelig ut med en serie om sjakk, er den faktisk veldig bra 🙂
  3. Hjem til jul. En norsk serie. Jeg var skeptisk først, men kunne kjenne meg igjen i mye, og jeg ble veldig engasjert etterhvert. Passet fint å se den i romjula!
  4. Nå har vi begynt å se på orphan black. Den virker bra, sær, og spennende.

Vi har sett litt mye på krim det siste året, så det var kjekt med litt annet. Har noen noen tips til meg? Jeg liker ikke så godt mye magi/skrekk, og heller ikke noe fra middelalderen. Ellers kan det være fint med litt av hvert 🙂

Atypical | Offisiell side for Netflix

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *