I påsken har vi hatt helt nydelig vær. Det var så varmt og godt at jeg til og med måtte ta av genseren og gå i singlett mens vi jobbet i hagen! Så i går bestemte jeg meg for å flytte plantene ut i drivhuset (og ha på en ovn nattestid som holder frosten borte). Og dagen etterpå ser det ut til at vinteren gjør et siste krampetak, for nå er det helt hvitt ute! Og det helt sør på vestlandet hvor vi ikke har hatt vinter på over en måned. 

Ellers i ferien har jeg jobbet en hel del i Planteskolen. Selv om det ikke er fulle dager, føles det som om jeg ikke rekker så mye annet enn litt småting i huset, og å ta meg av Miriam når jeg kommer hjem. Det blir liksom ikke tid til “ferie” (altså turer og sying). Men det er jo fordeler også; jeg tjener litt ekstra,og får en hel del trening og fysisk aktivitet som kroppen har veldig godt av!

God påske. Nyt den siste fridagen! Han er oppstanden 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *