Litt mer fra påsken

Categories B opplevelser og hverdagsliv

Jeg satt litt igjen med en følelse av at jobbing var det eneste jeg hadde gjort i påsken. Men når jeg ser gjennom bildene som jeg omsider har lagt inn på pc, har det jo vært en del kos også! Vi hadde for eksempel en liten “grillfest” i hagen, og spiste årets første grillede pølser. Enkelt og kos når vi ikke “orket” å lage skikkelig middag.

Jeg fikk til en skogstur med Linda, men det ble ellers ALT for lite tur i påsken, spesielt siden vi hadde fantastisk vær. Igjen pga. jobbingen.

 

Deilig å komme seg ut i skog og mark 🙂

 

Vi har også hatt oss noen turer på lekeplassen. Det er superpopulært (hun gråter hver gang vi går forbi uten å stoppe). Vi har nylig fått ny skatepark også! Og selv om Miriam er alt for liten, elsker hun å se på all aktiviteten mens de større ungene ruller i vei. 

Miriam kaller munnbind for “Munn-ka!” Og synes det er veldig stas å ha det på seg, spesielt hvis noen andre har det.

Også i hagen har vi tilbrakt litt tid. Nå har vi både rikte (huske) og rutsjebane (Miriam kaller den en wii).  Og vi voksne beskjærer busker, hugger ved og rydder til våren. Veldig herlig at Miriam nå har blitt så stor at hun kan underholde seg selv litt til tider.

Håper du også har hatt en god påske. Og at du som meg plukker frem de gode minnene 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *