Nå har vi startet opp med arbeid igjen. Og selv om coronatiltakene henger i lufta enda, føles det som en litt mer normal hverdag enn i vår (da jeg snublet fra permisjon til hjemmeskole til den ene smittevernsveilederen etter den andre.)

Jeg er veldig fornøyd med timeplanen min for i år. Stort sett bare timer jeg gleder meg til å ha, og fri på torsdag og fredag til å studere. For jeg skal studere norsk, 50% i år, og arbeider derfor redusert! Jeg tror jeg kommer til å like dette året! Min første studiedag var i går, men det eneste jeg skulle gjøre, var å logge meg inn, og notere en kode.

I tillegg har vi jo hatt oppstart i barnehagen denne uka. Miriam løp entusiastisk mot barnehagen fra dag 1, og nå har vi hatt gradvis opptrapping. Jeg tror hun kommer til å kose seg der fremover!

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *