Det har gått noen uker siden vår siste lille sommerferie. Men hverdagen suser av sted, mens bloggen lunter etter. Så sånn blir det.

 

Jeg, Thomas og Ninja hadde bestilt oss ei natt på hotell i Haugesund. Eller egentlig skulle vi leie en leilighet, men den fikk vi avbestilling på dagen før vi skulle reise (Nedtur). Heldigvis var ikke hotellet såå mye dyrere, og tillot hund.

 

Det er utrolig mye fint langs veien oppover vestlandet! Jeg er enda skuffet over at Romsdals-turen vår ikke ble noe av i år…

Men i hvert fall; vi hadde altså barnefri sammen for første gang på lenge! Miriam sov trygt hos bestemor og bestefar en natt, mens vi skulle kose oss i Haugesund – et sted jeg ikke har vært så mye før.

 

Målet for turen (og grunnen til at Ninja var med) var å pare hunden. Vi ønsker oss så veldig en gjeng med små, lodne valper 🙂

 

Og etter et mislykket forsøk i vår, blir dette liksom “siste sjansen” til et første kull. For hvis det ikke går nå heller, så kan vi ikke øse ut mer penger på det.

 

Langs veien tok vi oss tid til noen stopp, både for å nyte naturen, og for å gi hunden en pause. Og jeg fant anemoner! I sjøen! Og igjen fikk Thomas rett i at jeg oppfører meg som en toåring nær havet 🙂 Jeg klappet anemoner, plukket skjell og samlet “fine steiner”. Hihi

 

Vel inne i byen sjekket vi inn på hotellet (som artig nok hadde teppegulv – en interessant utfordring med løpetid-tispe i gjengen). Byen viste seg å være svært koselig for et par dager på kjæresteferie. (Og vi ødela ikke teppegulvet).                                               

 

I hvert fall så fikk vi inseminert Ninja to ganger, og det gikk veldig fint! Nå gleder vi oss til å se om det blir noen valper :):)

 

Og nyter oppladingen en helg for oss selv gav 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *