Nyttårsaften 20/21

Categories B opplevelser og hverdagsliv

I år skulle vi være verter på nyttårsaften, slik vi har vært i 4-5 år nå. Jeg brukte en del tid til å tenke gjennom bordpynten i år, og er veldig fornøyd med hvordan det ble. Ikke har jeg brukt penger på det heller, bare funnet ting i naturen og her hjemme.  På bordet brukte vi drivved (som svigerfar har laget lysholder av), kongler,furukvister, sypress og noen julekuler vi kjøpte på salg i fjor (25 kroner for en hel boks!!)

I tillegg laget jeg noen mosekuler som pyntet opp litt andre steder i stua.

 

Ninja er litt redd rakettene, men i år synes jeg det gikk veldig fint utenom akkurat klokka 12. Hun var ikke særlig redd før da, heldigvis. Men litt ekstra kosete var hun nok 🙂

Vi var seks stykker til sammen. Meg, Thomas, Miriam, Charlotte og Renè og broren min Anders.

Miriam koste seg kongelig med all oppmerksomheten, helt til hun (overraskende nok) la seg helt frivillig klokka 10. Vi hørte ikke mer fra henne 😛 Deilig!

Klokka 12 gikk vi ut i hagen, hvor vi har super utsikt over deler av sentrum. Det var også en del naboer som sendte opp raketter, så vi klarte oss godt med kun stjerneskudd. Litt av utsikten vår… 

Kveldens gjester 

I år hadde vi rekordlite leker og aktiviteter. Men tida fløy allikevel, og plutselig var det for sent å begynne på noe. 

Vet at jeg ligger langt bak med blogging, men sliter litt med å få lagt inn bildene siden kortleseren tok kveld. Men nå er det nye året godt i gang, og selv om vi på en måte har altfor lite vi kan gjøre, strekker jeg allikevel ikke til i hverdagen. Merkelig, det der.

Men jeg sier meg fornøyd med å godta at jeg ikke får gjort alt jeg vil, og velger å nyte de små, gode øyeblikkene uansett om kjøkkenet flyter. Håper du klarer det samme 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *