Nytt treningssett

Categories A Hobby

Jeg tror aldri jeg kommer til å gå tilbake til kjøpt treningstøy. Jeg liker så godt at tightsen sitter som et skudd, og stoltheten av å ha laget mine egne klær!

På den ene siden har jeg lomme til mobilen. Jeg liker å alltid ha den med meg, så jeg syr nesten alltid lommer, selv om det er litt mer arbeid og klatt. 

HER kan du se treningstoppen jeg sydde for litt siden, som matcher dette settet.

Jeg fikk akkurat nok rester av det blå stoffet til å sy en matchende sportsbh. Mønsteret jeg bruker er Power Sports Bra, og det liker jeg kjempegodt!

Var skeptisk til om jeg skulle gå for den crazy-oransje-komboen, men jeg er glad for at jeg gjorde det. Hadde blitt mye mer kjedelig med svart og blått…

Jeg har dessverre ikke trent så mye som jeg har ønsket i år, litt på grunn av sykdom. Men jeg satser på at det skal løsne nå snart 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *