Nysydd bluse

Categories A Hobby

Noe av det gøyeste å sy, er klær til meg selv. Det er som hobby og shopping kombinert – for jeg sitter jo igjen med et plagg til slutt! Pluss stoltheten og mestringen man får av å skape noe 🙂

I hvert fall har jeg fått sydd en topp til meg selv nå. Denne blusen er et veldig lett-sydd mønster fra Ottobre, og sydd i viskose fra Stoff og Stil. Jeg klarte å klippe stoffet feil vei, så ankerne ligger vannrett xD Men det får bare våge seg… Denne gangen la jeg til litt ekstra på lengden, og da ble den helt perfekt. Hvis du vil se den første toppen jeg sydde etter samme mønster, klikk her: <Gul vårbluse>

Det ble selvutløserbilde i drivhuset denne gangen. Jeg må bare si at jeg digger å ha drivhus! Det er så trivelig 🙂

2 kommentarer

2 thoughts on “Nysydd bluse

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *