Noe til besvær

Categories H bok

“Hun forstod nå at man ikke gifter seg på grunn av bryllupet, men på tross av det.”

 

"Noe til besvær" av Mark Haddon

Boktittel: Noe til besvær

 

Forfatter: Mark Haddon

 

Innhold: George er en middelaldrende mann som oppdager at kona er utro, at han kanskje har kreft, at datteren skal gifte seg med en han ikke liker, og at sønnen er homofil. Dette blir litt mer enn han kan takle.

Min mening: Lenge var boka veldig kjedelig. Så ble den nokså drøy og litt ekkel. Mot slutten lett humoristisk. Men egentlig sitter jeg bare igjen med at dette var syv timer bortkastet tid (jeg har bare et veldig sterkt hat mot å gi meg når jeg først har kommet et visst stykke)….

BildeKilde

Terningkast: 2. Les heller The curious incident of the dog in the night time, som er en helt fantastisk bok (av samme forfatter).  Lydbokversjonen er kjempebra (i motsetning til denne).

 

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *