Nettbutikk

Categories A Hobby

Jeg har startet nettbutikk i år for å prøve å selge litt av det jeg lager som jeg ikke har brukt for selv. Jeg har fått totalt dilla på veskesying, men har egentlig nok vesker nå… Så litt av overskuddet havner altså her; MIM. I nettbutikken finner du denne strikkeveska/prosjektveska. Jeg har en lik selv (i andre farger) som jeg bruker hele tiden 🙂

Du finner også en samling vesker og toalettvesker. Her er noen av toalettveskene…

Og jeg har også lagt ut disse reddende englene. All inntekten fra disse gis til veldedighet! Allerede har de sørget for over 14 000kr til folk i nød 🙂

 

Er veldig spent på om jeg kommer til å selge noe nå, når jeg er “på nett” og ikke bare selger til venner og kjente (pluss en og annen messe). Hvis du vil se innom nettbutikken min, finner du den HER. (Selv om jeg ikke har fått lagt ut så mye enda… Alt tar tid)

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *