Blogging har havnet langt bak på lista for tida. For den lista føles stappfull!

I mars begynte jeg på et større skriveprosjekt, som har gjort at jeg har mindre tid til både lesing, sying og blogging. Så det er ikke bare en hobby jeg føler at jeg ikke får tid til!
Utenom hobby så er jo livet fylt opp av lærerjobben, pluss ekstrajobben i planteskolen, hagearbeid og husarbeid, aktiviteter og lek med treåringen. I det siste har det også vært tre bursdagsfeiringer her i huset! Nå har det virkelig nådd et travelt punkt på jobb, så jeg ligger ganske etter med alt for neste uke. Alt dette gjør at jeg lengter etter sommerferie, og all tiden jeg skal få da. Men samtidig ønsker jeg at jeg skal få tid til mest mulig nå i mai også! Og kunne godt tenke meg å bremse tiden litt, så den ikke løper alt for fort….

Målet får vel være å nyte litt hver dag, og prøve å gjøre minst en ting som gjør meg glad. Håper du har en flott dag 🙂

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *