My sister, the serial killer

Categories H bok

“It’s because she is beautiful, you know. That’s all it is. They don’t really care about the rest of it. She gets a pass at life.”

"My Sister, the Serial Killer - A Novel" av Oyinkan Braithwaite

 

Boktittel: My sister, the serial killer

 

Forfatter: Oyinkan Braithwaite

 

Innhold: Tenk deg at søsteren din var blendende vakker, slik at ingen så deg. Tenk deg at denne søsteren var småfrekk, overlegen, krevende og en seriemorder. Men at du elsker henne, fordi hun er din søster.

 

Min mening: En bok som virkelig skiller seg fra mengden! Jeg hørte den som lydbok, og måtte konsentrere meg litt om å forstå hva de sa noen ganger. Men ellers en utrolig… merkelig.. og interessant bok.

BildeKilde

Terningkast: 5. Les denne hvis du er i humør for noe litt utenom det vanlige.

Nå har jeg lest 102 bøker i år, og dermed har jeg klart målet mitt med god margin. Men jeg ligger fremdeles fire bøker bak konkurrenten min, så jeg må lese i full fart frem til nyttår hvis jeg vil ha noe håp om å vinne 🙂

 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *